Majorate
spațiul.
the villa. se poate închiria integral sau separat în funcție de eveniment.
*Locația principală are aproximativ 200 mp2* și se poate configura în setup de stat la masă cu până la 50 de persoane sau în sistem cocktail pentru un număr de 100-150 de participanți.
*Mansarda* se poate configura pentru evenimente între 20 și 60 de participanți atât pentru conferințe cât și pentru evenimente private.
caracteristici.
Multe camere unice care se pot folosi atât pentru extinderea capacității cât și individual pentru workshop – uri sau ședințe mai mici, concierge pentru evenimente ( aveți un manager de eveniment dedicat care te va asista de la semnare până la sfârșitul evenimentului, zona de bar profesional și personal pregătit pentru cocktail-uri, zona VIP evenimente, locație ultra centrala, wifi gratuit, valet parking.


găzduim.
Evenimente private, evenimente business lansări, conferințe, nunti, botezuri, gender reveal, majorate, ședințe foto, prezentări de modă.
Pentru mai multe informații si oferte personalizate, va rugăm sa folosiți formularul din zona de contact.
capacitate.
50 de persoane nuntă / botez / setup de stat la masă
60 de persoane recepție / nuntă / Botez
80 de persoane grădină exterioară
150 de persoane eveniment tip cocktail

evenimente pop-up organizate în ultimii 6 ani, în locații neconvenționale:
Rooftop Promenada, Stațiunea Pomicolă Baneasa, Smuggler House, Palatul Primăverii, Porsche Service, Bentley Showroom, Palatul Ghica Calea Victoriei, Revelion pentru Hotel Radisson București, Cluj Arena, Centrul de Excelență pentru Industrii Creative Cluj Napoca, Vox Timișoara, Palatul Culturii Iași, Showroom Audi Oradea, Hilton Sibiu, Hotel Mandachi Suceava.
portofoliu







